1 PERCE ÉRKEZETT! VÉGRE!!! Kiderítették! EZ a koronavírus legnagyobb ellensége >>>

Hirdetés
1 PERCE ÉRKEZETT! VÉGRE!!! Kiderítették! EZ a koronavírus legnagyobb ellensége >>>
Hirdetés

Megjelent az első randomizált, kontrollált vizsgálat a COVID-19 nagy dózisú D-vitamin terápiával történő kezeléséről – írta a Facebookon a D-vitamin-hiány és kezelése privát Facebook-csoport.

/A tanulmány eredményei alapján a nagy dózisú D\-vitamin terápia bizonyulhat a súlyosabb állapotú a COVID\-19 betegek egyik leghatékonyabb kezelési módjának\./

Hirdetés
A nagy dózisú D-vitamin terápia közel nullára csökkentette a D-vitamin csoport intenzív osztályon történő ápolásának szükségességét. A vizsgálatot a spanyolországi Córdobában, a Reina Sofía Egyetemi Kórházban hajtották végre.
Hirdetés


- A vizsgálatban 76 COVID-19 fertőzött beteg vett rész és mindegyiküknél radiográfiailag igazolt tüdőgyulladás is kimutatható volt.
- A résztvevők átlagéletkora 53 (±10) év volt.
- Noha ez már nem az ellátás szokásos eleme, minden beteget hidroxi-klorokinnal és azitromicinnel, és szükség esetén széles spektrumú antibiotikummal kezeltek.
- Az intenzív osztályra való felvételt egy bizottság határozta meg, amely intenzív terápiás szakemberekből, tüdőgyógyászokból, belgyógyászokból és az etikai bizottság tagjaiból állt.
Hirdetés

- A résztvevőket két csoportra osztották. A tesztcsoportba 50, a kontroll csoportba 26 fő került.
- Mindkét csoport hasonló kiinduló paraméterekkel rendelkezett kor, nem, társbetegségek (tüdő, keringési, vese, diabétesz, immunszuppresszív kezelés alatt állók) tekintetében.
- Az egyetlen fő különbség, hogy a teszt csoportban a magas vérnyomás betegség előfordulása több mint kétszeres volt a kontroll csoporthoz képest (57.
Hirdetés
69% vs. 24.19%).
- A tesztcsoport résztvevői A D-vitamin egy aktív metabolitját, Calcifediolt (más néven Calcidiol) kapták, ami 3,2 x hatékonyabban és gyorsabban képes megemelni a szervezet D-vitamin szintjét mint a D3-vitamin. További előnye, hogy jobb a bélrendszerből történő felszívódása, illetve a D3-vitaminnal szemben ezt a formát már nem kell a májnak átalakítania.
- A tesztcsoportban beadott dózis az első napon 0,532 mg, majd a harmadik és hetedik napokon 0.
Hirdetés
266 mg Calcifediol volt. Ezek az adagok átszámítva 106,400 NE és 53,200 NE D3-vitamin dózisoknak felelnek meg (1 mcg  25(OH)D = 200 NE D3-vitamin).

A vizsgálat eredményei

A kontroll csoport 50 százaléka szorult  intenzív ellátásra, közülük ketten elhunytak.
A D-vitamin kezelésben részesülő csoport közül csupán 1 ember, a csoport 2 százaléka került az intenzív osztályra és a csoportban nem történt halálozás.

EZ ÓRIÁSI EREDMÉNY, hiszen a D-vitamin terápia 50%-ról 2%-ra csökkentette az intenzív osztályra kerülés esélyét!
Mely hatásmechanizmusok révén segíthet a D-vitamin a COVID-19 betegség esetében?
- Csökkenti az akut respirációs distressz szindróma (ARDS) kialakulásának esélyét.

Hirdetés

- Csökkenti a Bradykinin vihar kialakulásának esélyét.
- Csökkenti a citokin / kemonik vihar kialaulásának esélyét.
- Csökkenti a gyulladáskeltő és -fokozó anyagok szintjét (IL-6).
- Szabályozza a renin-angiotenzin-rendszer működését.
- Szabályozza a neutrofil aktivitást.
- Fenntartja a tüdő hámgát integritását.
- Támogatja a tüdő hámsejtjeinek regenerációját.
Hirdetés

- Csökkenti a fokozott koagulációt.

D-vitamint mindenkinek napi szinten ajánlott szednie, mert a betegség kialakulásának és annak súlyosabbra fordulásának az esélyeit is hatékonyan képes csökkenteni.
D-vitamin hiány esetében legalább 3 hónapig 10.000 NE, szinten tartásra pedig naponta 5.000 NE dózis szedése javasolt.

2021. április 26. (hétfő), 12:23

Segítsd a munkánkat egy Facebook megosztással! Megosztáshoz kattints az alábbi gombra:

Hirdetés

Ez a cikk kizárólag tájékoztatási célokat szolgál, célja, hogy átfogó képet adjon a közelmúlt eseményeiről, politikai elfogultságtól mentesen. Szerkesztőségünk számára fontos a különböző nézőpontok bemutatása és a tények hűséges közvetítése. Kiemeljük, hogy a cikk nem hordoz politikai célzatot, nem áll egyik vagy másik politikai erő oldalán, és nem nyújt jogi vagy egyéb személyre szabott tanácsokat. Olvasóink saját belátásuk szerint értelmezhetik az itt közölt információkat, és ennek megfelelően semmiféle felelősséget nem vállalunk az esetleges értelmezésekből eredő következményekért.

Hirdetés
Hirdetés

Cikkajánló

Mindenegyben blog
2026. augusztus 12. (szerda), 15:50
Hirdetés

Betelt a pohár:Magyar Péter durván helyretette Toroczkait .

Betelt a pohár:Magyar Péter durván helyretette Toroczkait .

Magyar Péter túlélők szavaival szembesítette Toroczkait: Nyilvános bocsánatkérést követelMagyar Péter egyértelmű...

Hirdetés
Mindenegyben blog
2026. augusztus 12. (szerda), 14:40

Drámai intézkedést rendelt el Magyar Péter Pakson! Kivezényelték a honvédséget – megindultak a kamionok és a bárkák! ????? ? ?????́???́??́?????́?!

Drámai intézkedést rendelt el Magyar Péter Pakson! Kivezényelték a honvédséget – megindultak a kamionok és a bárkák! ????? ? ?????́???́??́?????́?!

Rendkívüli akció Pakson: Magyar Péter mozgósította a honvédséget, elindultak a bárkák!2026. augusztus 12.Azonnal...

Mindenegyben blog
2026. augusztus 12. (szerda), 13:34

1 perce érkezett – – Emelik a családi pótlékot!

1 perce érkezett – – Emelik a családi pótlékot!

Magyar Péter nagy bejelentése: duplájára emelnék a családi pótlékot!Béremelést és nagyobb gyermekvédelmi keretet...

Mindenegyben blog
2026. augusztus 12. (szerda), 12:55

1 perce érkezett: Vádat emeltek a Fideszes politikus felesége ellen!

1 perce érkezett: Vádat emeltek a Fideszes politikus felesége ellen!

1 perce érkezett: Vádat emeltek a Fideszes politikus felesége ellen!Fordulat a súlyos ügyben: Vádat emeltek a fideszes...

Mindenegyben blog
2026. augusztus 12. (szerda), 12:08

A Fidesz–KDNP durván megszívta, miután megválasztották az új köztársasági elnököt! ????? ? ?????́???́??́?????́?!

A Fidesz–KDNP durván megszívta, miután megválasztották az új köztársasági elnököt! ????? ? ?????́???́??́?????́?!

Bojkott, eskübaki, rendeleti „kísérlet”: 48 óra alatt csinált önparódiát magából a Fidesz A látványosnak szánt bojkott...

Mindenegyben blog
2026. augusztus 12. (szerda), 08:29

Döntött az önkormányzat: elmarad az augusztus 20-ai tűzijáték

Döntött az önkormányzat: elmarad az augusztus 20-ai tűzijáték

Rendkívüli döntés Tatabányán: elmarad az augusztus 20-ai tűzijátékNem lesz tűzijáték TatabányánIdén nem rendeznek...

Mindenegyben blog
2026. augusztus 12. (szerda), 07:59

ELJÖTT A VÉGJÁTÉK: lesújtó hír érkezett Orbán Viktornak!Mutatjuk: Cikk a hozzászólásoknál! ?

ELJÖTT A VÉGJÁTÉK: lesújtó hír érkezett Orbán Viktornak!Mutatjuk: Cikk a hozzászólásoknál! ?

ELJÖTT A VÉGJÁTÉK: lesújtó hír érkezett Orbán Viktornak!Mutatjuk: Cikk a hozzászólásoknál! ?ettjeitVélemény – 2026....

Mindenegyben blog
2026. augusztus 12. (szerda), 06:48

Hónapokig kaphatod a fizetésed munka nélkül a nyugdíj előtt: mutatjuk a kiskaput, amiről kevesen tudnak

Hónapokig kaphatod a fizetésed munka nélkül a nyugdíj előtt: mutatjuk a kiskaput, amiről kevesen tudnak

Nyugdíj előtt hónapokig otthon maradhatsz fizetéssel – kevesen ismerik ezt a lehetőségetÍgy működik a sétálóidőA...

Hirdetés
Hirdetés